- Újdonságok
- Akciók
- Raktáron lévő termékek
- DINITROL Korrózióvédelem és konzerválás
- DINITROL Technikai és festék spray-k
- DINITROL Szélvédő ragasztók és WIBOTEC szerszámok
- DINITROL Ragasztó- és tömítőanyagok
- DINITROL Gittek
- ALGOREX-MEYER
- FLEXIPADS Polírozás és csiszolás
- FLEXIPADS Mikroszálas kendők
- Kézmosó és kézvédő anyagok
- LOHMANN Kétoldalú ragasztószalag
- Hangszigetelő és zajcsökkentő lap
- COX Kinyomó pisztolyok

Alvázvédő viaszos spray DINITROL 482 Universal 500 ml
A DINITROL 482 SPRAY fekete színű univerzális korrózióvédő anyag, amely lehetőséget ad a felhasználónak nagy rétegvastagság felhordására. A DINITROL 482 viasz/bitumen alapú univerzális alvázvédő, mely hosszú távú korrózióvédelmet és kopásállóságot biztosít. Száradás után a DINITROL 482 rugalmas, viaszos felületet képez, nagy kopásállósággal és jó ellenállással az útszóró sóval szemben. Nem átfesthető.
- Gyorsan szárad
- Alacsony hőmérsékleten rugalmas
- Kőfelverődés álló
- Kiváló korrózióvédelem
- Hosszú élettartam
- Útszóró sónak ellenáll
Felhasználási terület:
A DINITROL 482 SPRAY alváz- és korrózióvédő anyag járművek gyártása és javítása során egyaránt felhasználható. Könnyű felhasználhatósága révén kisebb javításokra, hobby célokra is alkalmas.
Alkalmazás:
A kezelendő felület legyen száraz, zsír-, olaj- és pormentes, rozsdamentes. Amennyire lehetséges a rozsdát is el kell távolítani. A régi, laza, gyengén tapadó bevonatokat alaposan el kell távolítani. A kezelendő felület melletti részeket ajánlott maszkoló szalaggal kitakarni. A szobahőmérsékleten lévő szóró flakont (+15-25ºC) használat előtt alaposan fel kell rázni. A golyó fellazulása után még 2 percig folytatni kell a rázást, hogy alaposan elkeveredjen az anyag. Kb. 20-30 cm távolságról, kereszt irányban kell szórni az anyagot a kezelendő felületre. Vastagabb réteg eléréséhez többszöri fújás szükséges. Újabb réteg felvitele előtt hagyni kell megszáradni az anyagot. A szórófej elzáródásának elkerülése érdekében használat után a fejjel lefelé fordított flakonból ki kell fújni egy kis hajtógázt. Ezt a műveletet 1-2 mp-ig kell folytatni. A felesleges, kifröccsent anyag eltávolítható lakkbenzinnel átitatott ronggyal a száradás előtt. Száradás után csak mechanikusan távolítható el.
A felbontott anyagot a lehető leghamarabb fel kell dolgozni.
Az anyag dobozát óvni kell a közvetlen napsütéstől, hőtől.
Figyelmeztetés:
Motorokon, váltóházakon, fék alkatrészeken, zsírzófejeken, lengéscsillapítókon, kardánon nem alkalmazható.
Műszaki adatok:
Forma: |
aeroszol |
Szín: |
fekete |
Szag: |
jellegzetes |
Bázis: |
viasz-bitumen |
Film: |
kemény, viaszos |
Sűrűség (20 oC): |
0,82 g/cm3 |
Lobbanáspont: |
<-20ºC |
Hajtógáz: |
propán / bután |
Ajánlott nedves rétegvastagság: |
500-800 µm |
Ajánlott száraz rétegvastagság: |
300-500 μm |
Oldhatóság vízzel: |
oldhatatlan |
Szárazanyag tartalom: |
35,2 % |
Száradási idő: |
~ 1 h |
Hidegstabilitás: |
-20 oC |
Hőállóság: |
>130ºC |
Eltávolíthatóság: |
lakkbenzin |
Kiadósság (spray): |
~ 2 m2 / spray (~ 100 µ) |
Sósköd teszt 500 μm: |
1500 óra |
Átfesthetőség: |
nem |
Eltarthatóság: |
24 hónap, bontatlan eredeti csomagolásban |
Tárolás, felhasználás: |
száraz, hűvös helyen, +15 oC és +30 oC között |
Kiszerelés: |
500 ml flakon |
Veszélyt jelző piktogramok: |
GHS02, GHS07 |
-
Cikkszám 1103304Weboldal