A DINITROL 4941 CAR SPRAY fekete színű, alváz- és korrózióvédő anyag, amely hosszú távú védelmet biztosít a korrózió elleni küzdelemben. Ellenálló, rugalmas, jól tapadó, viaszos védőfilm réteget képez a felületen. Nem átfesthető. Tapad minden fémfelületen, gumi és műanyag alkatrészen. Abszolút nem támadja a cinket, gumit és műanyagot. Már meglévő korrózió esetén a DINITROL kétrétegű korrózióvédelmi rendszerében első lépésként a DINITROL 1000 SPRAY üregvédőt vékony rétegben a DINITROL 4941 CAR SPRAY alvázvédő alá alkalmazva, a legjobb hatás érhető el. A tiszta és gazdaságos felhasználást a termék magas szilárdanyag tartalma és könnyű felhasználhatósága garantálja.
- OEM Referencia
- Rugalmas alacsony hőmérsékleten is
- Ellenálló univerzális film
- Kiváló kopásállóság
- Könnyen felhasználható
Felhasználási terület:
A DINITROL 4941 CAR SPRAY alváz- és korrózióvédő anyag járművek gyártása és javítása során egyaránt felhasználható, valamint időszakos korrózióvédelemre. Kiválóan alkalmas továbbá különböző alkatrészek, szerelvények, acélszerkezetek védelmére, igen korrozív körülmények között. Alkalmazható hosszú szállítás, vagy raktározás alatti védelemre szélsőségesen korrozív környezetben. Könnyű felhasználhatósága révén kisebb javításokra, hobby célokra is alkalmas.
Alkalmazás:
A kezelendő felület legyen száraz, zsír-, olaj- és pormentes, rozsdamentes. Amennyire lehetséges a laza rozsdát is el kell távolítani. A szobahőmérsékleten lévő szóró flakont (+15-20ºC) használat előtt alaposan fel kell rázni. A golyó fellazulása után még 2 percig folytatni kell a rázást, hogy alaposan elkeveredjen az anyag. Kb. 20-30 cm távolságról kereszt irányban kell szórni az anyagot a kezelendő felületre. Azokon a területeken, ahol a mechanikai hatásokkal szemben vastagabb réteg elérése a cél többszöri fújás szükséges. Újabb réteg felvitele előtt hagyni kell megszáradni az anyagot. A szórófej elzáródásának elkerülése érdekében használat után a fejjel lefelé fordított flakonból ki kell fújni egy kis hajtógázt. Ezt a műveletet 1-2 mp-ig kell folytatni.
A felesleges, kifröccsent anyag eltávolítható lakkbenzinnel átitatott ronggyal a száradás előtt. Száradás után csak mechanikusan távolítható el.
A felbontott anyagot a lehető leghamarabb fel kell dolgozni.
Az anyag dobozát óvni kell a közvetlen napsütéstől, hőtől.
Műszaki adatok:
Forma:
|
aeroszol
|
Szín:
|
fekete
|
Szag:
|
jellegzetes
|
Bázis:
|
bitumen-viasz
|
Film:
|
kemény, viaszos
|
Sűrűség (20°C):
|
820 kg/m3
|
Viszkozitás (23°C):
|
800 mPa s
|
Lobbanáspont:
|
< -20 oC
|
Hajtógáz:
|
propán / bután
|
Ajánlott nedves rétegvastagság:
|
500-800 µm
|
Ajánlott száraz rétegvastagság:
|
300-500 μm
|
Oldhatóság vízzel:
|
oldhatatlan
|
Szárazanyag tartalom:
|
35 tömeg %
|
Száradási idő:
|
6-12 óra
|
Hidegstabilitás:
|
-20°C
|
Hőállóság:
|
+100°C
|
Eltávolíthatóság:
|
lakkbenzin
|
Kiadósság (spray):
|
~ 2 m2 / spray (~ 100 µ)
|
Sósköd teszt:
|
1500 óra, 300 μm száraz film
|
Átfesthetőség:
|
nem
|
Eltarthatóság:
|
24 hónap, bontatlan eredeti csomagolásban
|
Tárolás, felhasználás:
|
száraz, hűvös helyen, +15 oC és +25 oC között
|
Kiszerelés:
|
500 ml-es flakon
|
Veszélyt jelző piktogramok:
|
GHS02, GHS07
|
Technikai adatlap PDF