A DINITROL 447 PROTECT SUPER gumi - műgyanta bázisú, gyors száradású kőfelverődés elleni korrózióvédő. A cink adalék jelentősen növeli a rozsda elleni védelmet. A cink-ionok megakadályozzák és késleltetik a rozsdásodást azokon a helyeken, ahol a karosszéria megsérül. A DINITROL 447 nem tartalmaz agresszív oldószereket, észtereket, ketonokat. Az anyag ideális jármű karosszéria kezelésére. Nem támadja meg a PVC-t, nem tartalmaz azbesztet, bitument, tartósan rugalmas marad, és védelmet biztosít a kőfelverődés és az útszóró só ellen. Teljes átszáradás után szinte minden általánosan használt lakkal átfesthető.
-
Tartósan elasztikus
- Cink adalékkal
- Kőfelverődés álló
- Átfesthető
- Ellenáll az útszóró sónak
Felhasználási terület:
A DINITROL 447 PROTECT SUPER alváz- és korrózióvédő anyag járművek gyártása és javítása során egyaránt felhasználható. Különösen ajánlott küszöbök, kerékjáratok kőfelverődés elleni védelmére. Rücskös felületek kialakítására kiváló.
Alkalmazás:
A felület legyen száraz, zsír-, olaj- és pormentes. El kell távolítani az előző bevonatokat és az erős rozsdát a fémről. Azokon a helyeken ahol drótkefével nem lehet eltávolítani a rozsdát, ott rozsda átalakító használata javasolt. A sima felületű lakkot mattra kell csiszolni. A legjobb eredmény alapozott, vagy fémtiszta felületen érhető el.
A DINITROL 447 használatra kész állapotban kerül forgalomba. A szobahőmérsékleten lévő flakont (16-20ºC) használat előtt jól fel kell rázni. A feldolgozáshoz egy kb.3 mm-es fúvókával ellátott szívócsöves pisztolyt illesszen a palackra, és 4 - 6 bar nyomással egyenletesen permetezze a por- és zsírmentes felületre. Vastagabb réteg eléréséhez többszöri fújás szükséges. Újabb réteg felvitele előtt hagyni kell megszáradni az anyagot. A felesleges, kifröccsent anyag eltávolítható benzinnel átitatott ronggyal a száradás előtt. Száradás után csak mechanikusan távolítható el. A munka befejeztével gondosan tisztítsa meg a pisztolyt és a fúvókát, mert az eldugult szórópisztoly a flakon szétrepedését okozhatja a következő használatkor.
Teljes átszáradás után a kezelt felület a járműgyártásban általánosan használt festékekkel átfesthető (próba elvégzése javasolt).
Az anyag dobozát óvni kell a közvetlen napsütéstől, hőtől.
Műszaki adatok:
Forma:
|
folyadék
|
Szín:
|
fekete / szürke
|
Szag:
|
jellegzetes
|
Bázis:
|
műgyanta / gumi
|
Film:
|
kemény
|
Sűrűség 20 oC(DIN 51757):
|
~ 1 g/ml
|
Lobbanáspont:
|
-12oC / fekete, -5oC / szürke
|
Ajánlott nedves rétegvastagság:
|
1000 µ
|
Ajánlott száraz rétegvastagság:
|
500 µ
|
Oldhatóság vízzel:
|
oldhatatlan
|
Szárazanyag tartalom:
|
~ 50%
|
Száradási idő:
|
2-3 h rétegvastagságtól függően
|
Eltávolíthatóság:
|
benzin, száradás után mechanikusan
|
Kiadósság:
|
~ 1 m2 / 1 liter (~ 450 µ)
|
Sósköd teszt (DIN 50021):
|
>400 h 400µ szárazfilm esetén
>1000 h 700 µ szárazfilm esetén
|
Átfesthetőség:
|
teljes átszáradás után
|
Felhasználási hőmérséklet:
|
+10ºC és +25ºC között
|
Eltarthatóság
|
24 hónap
|
Kiszerelés:
|
1 l-es flakon
|
Veszélyt jelző piktogram:
|
GHS02, GHS07, GHS09
|
Technikai adatlap PDF