A DINITROL 447 PROTECT SUPER SPRAY gumi - műgyanta bázisú, gyors száradású kőfelverődés elleni korrózióvédő. A cink adalék jelentősen növeli a rozsda elleni védelmet. A cink-ionok megakadályozzák és késleltetik a rozsdásodást azokon a helyeken, ahol a karosszéria megsérül. A DINITROL 447 SPRAY nem tartalmaz agresszív oldószereket, észtereket, ketonokat. Az anyag ideális jármű karosszéria kezelésére. Nem támadja meg a PVC-t, nem tartalmaz azbesztet, bitument, tartósan rugalmas marad, és védelmet biztosít a kőfelverődés és az útszóró só ellen. Teljes átszáradás után szinte minden általánosan használt lakkal átfesthető. Különösen alkalmas kisebb javításokhoz és hobby felhasználásra.
- Tartósan elasztikus
- Cink adalékkal
- Kőfelverődés álló
- Átfesthető
- Ellenáll az útszóró sónak
Felhasználási terület:
A DINITROL 447 PROTECT SUPER SPRAY alváz- és korrózióvédő anyag járművek gyártása és javítása során egyaránt felhasználható. Különösen ajánlott küszöbök, kerékjáratok kőfelverődés elleni védelmére. Rücskös felületek kialakítására kiváló.
Alkalmazás:
A kezelendő felület legyen száraz, zsír-, olaj- és pormentes. El kell távolítani az előző bevonatokat és az erős rozsdát a fémről. Azokon a helyeken ahol drótkefével nem lehet eltávolítani a rozsdát, ott rozsda átalakító használata javasolt. A sima felületű lakkot mattra kell csiszolni. A legjobb eredmény alapozott, vagy fémtiszta felületen érhető el. A szobahőmérsékleten lévő szóró flakont (16-20ºC) használat előtt alaposan fel kell rázni. A golyó fellazulása után még 2 percig folytatni kell a rázást, hogy alaposan elkeveredjen az anyag. Kb. 25-30 cm távolságról, kereszt irányban kell szórni az anyagot a kezelendő felületre. Vastagabb réteg eléréséhez többszöri fújás szükséges. Újabb réteg felvitele előtt hagyni kell megszáradni az anyagot. Nagyobb területek, vagy hosszan tartó fújás esetén a munka közben is szükséges felrázni a flakont. Annak érdekében, hogy elkerülje a szórófej elzáródását, használat után fordítsa a flakont fejjel lefelé, és fújja ki a hajtógázt egy rövid ideig (1-2 mp).
Teljes átszáradás után fényezhető. A felesleges, kifröccsent anyag eltávolítható benzinnel átitatott ronggyal a száradás előtt. Száradás után csak mechanikusan távolítható el. Teljes átszáradás után a kezelt felület a járműgyártásban általánosan használt festékekkel átfesthető (próba elvégzése javasolt).
Az anyag dobozát óvni kell a közvetlen napsütéstől, hőtől.
Műszaki adatok:
Forma:
|
aeroszol
|
Szín:
|
fekete
|
Szag:
|
jellegzetes
|
Bázis:
|
műgyanta/gumi
|
Sűrűség (20 oC):
|
0,82 g/cm3
|
Lobbanáspont:
|
-10ºC
|
Száradási idő (20oC):
|
2-3 h rétegvastagságtól függően
|
Hajtógáz:
|
propán / bután
|
Ajánlott nedves rétegvastagság:
|
1700 µ
|
Oldhatóság vízzel:
|
oldhatatlan
|
Szárazanyag tartalom:
|
∼ 31 % (hatóanyag)
|
Tárolás, feldolgozás:
|
száraz, hűvös helyen (+15 oC - + 25 oC)
|
Kiadósság:
|
∼ 1 m2 / 500 ml spray (∼ 150 µ)
|
Sósköd teszt (literes kiszerlés esetén):
|
>400 h 400 µ szárazfilm esetén
>1000 h 700 µ szárazfilm esetén
|
Átfesthetőség:
|
teljes átszáradás után
|
Eltarthatóság:
|
24 hónap
|
Kiszerlés:
|
500 ml szóróflakon
|
Veszélyt jelző piktogramok:
|
GHS02, GHS07, GHS08
|
Technikai adatlap PDF