A DINITROL 440 DRÖHNEX SPRAY műgyanta - műanyag bázisú, gyors száradású kőfelverődés elleni korrózióvédő bevonat. Nagy kopásállóságú és ellenálló képességű korrózióvédő-zajcsillapító, mely szélsőséges körülmények között is védelmet nyújt az erős mechanikai hatások ellen. Száradás után ellenáll a szénhidrogén tartalmú hidegtisztítóknak, a felületaktív anyagokat tartalmazó savas és lúgos magasnyomású tisztítóknak, valamint a sós víznek, útszóró sónak. Teljes átszáradás után szinte minden általánosan használt lakkal átfesthető. Különösen alkalmas kisebb javításokhoz és hobby felhasználásra.
- Műanyag és műgyanta bázisú
- Gyors száradás
- Kőfelverődés álló
- Átfesthető
- Ellenáll az útszóró sónak
Felhasználási terület:
A DINITROL 440 DRÖHNEX SPRAY alváz- és korrózióvédő anyag járművek gyártása és javítása során egyaránt felhasználható. Különösen ajánlott küszöbök, kerékjáratok kőfelverődés elleni védelmére, továbbá hangcsillapításra csomagtartóban, motorháztetőben, ahol a bitumen alapú termékek nem alkalmasak. További felhasználási területek: homlokzati panelek zajcsökkentése, gépházak burkolata, stb. Rücskös felületek kialakítására kiváló.
Alkalmazás:
A felület legyen száraz, zsír-, olaj- és pormentes. El kell távolítani az előző bevonatokat és az erős rozsdát a fémről. Azokon a helyeken ahol drótkefével nem lehet eltávolítani a rozsdát, ott rozsda átalakító használata javasolt. A sima felületű lakkot mattra kell csiszolni. A legjobb eredmény alapozott, vagy fémtiszta felületen érhető el.
A szobahőmérsékleten lévő szóró flakont (16-20ºC) használat előtt alaposan fel kell rázni. A golyó fellazulása után még 2 percig folytatni kell a rázást, hogy alaposan elkeveredjen az anyag. Kb. 25-30 cm távolságról, kereszt irányban kell szórni az anyagot a kezelendő felületre. Vastagabb réteg eléréséhez többszöri fújás szükséges. Újabb réteg felvitele előtt hagyni kell megszáradni az anyagot. Nagyobb területek, vagy hosszan tartó fújás esetén a munka közben is szükséges felrázni a flakont. Annak érdekében, hogy elkerülje a szórófej elzáródását, használat után fordítsa a flakont fejjel lefelé, és fújja ki a hajtógázt egy rövid ideig (1-2 mp).
A felesleges, kifröccsent anyag eltávolítható benzinnel átitatott ronggyal a száradás előtt. Száradás után csak mechanikusan távolítható el. Teljes átszáradás után a kezelt felület a járműgyártásban általánosan használt festékekkel átfesthető (próba elvégzése javasolt).
Az anyag dobozát óvni kell a közvetlen napsütéstől, hőtől.
Műszaki adatok:
Forma:
|
aeroszol
|
Szín:
|
szürke
|
Szag:
|
jellegzetes / oldószeres
|
Bázis:
|
műgyanta/műanyag
|
Sűrűség:
|
1,1 g/ml (hatóanyag)
|
Lobbanáspont:
|
<-20ºC; -4oC (hatóanyag)
|
Száradási idő 20 oC:
|
2-3 h / 50µ (érintés biztos)
|
Hajtógáz:
|
propán / bután
|
Ajánlott nedves rétegvastagság:
|
2000 µ
|
Oldhatóság vízzel:
|
oldhatatlan
|
Szárazanyag tartalom:
|
~ 40% (hatóanyag)
|
Tárolás, feldolgozás:
|
száraz, hűvös helyen (+15ºC - +25ºC)
|
Kiadósság:
|
~ 1 m2 / 500 ml spray (~ 200 µ)
|
Sósköd teszt (literes kiszerelésnél):
|
500 h 500 µm szárazfilm esetén
|
Átfesthetőség:
|
teljes átszáradás után
|
Eltarthatóság:
|
24 hónap
|
Kiszerelés:
|
500 ml-es flakon
|
Veszélyt jelző piktogramok:
|
GHS02, GHS07, GHS08
|
Technikai adatlap PDF