A DINITROL METALLIC SPRAY bronzbarna színű, alváz- és korrózióvédő anyag, amely hosszú távú védelmet biztosít a korrózió elleni küzdelemben. Ellenálló, rugalmas, jól tapadó, alumínium szemcsés, viaszos védőfilm réteget képez a felületen. Nem átfesthető. Tapad minden fémfelületen, gumi és műanyag alkatrészen. Abszolút nem támadja a cinket, gumit és műanyagot. Már meglévő korrózió esetén a DINITROL kétrétegű korrózióvédelmi rendszerében első lépésként a DINITROL 1000 SPRAY üregvédőt vékony rétegben a DINITROL METALLIC SPRAY alvázvédő alá alkalmazva, a legjobb hatás érhető el. A keletkező filmréteg hőálló. Nem átfesthető. A tiszta és gazdaságos felhasználást a termék magas szilárdanyag tartalma és könnyű felhasználhatósága garantálja.
- Hőálló
- Rugalmas alacsony hőmérsékleten
- Kőfelverődés álló
- Hosszú élettartam
- Könnyen felhasználható
Felhasználási terület:
A DINITROL METALLIC SPRAY alváz- és korrózióvédő anyag járművek gyártása és javítása során egyaránt felhasználható, valamint időszakos korrózióvédelemre. Kiválóan alkalmas továbbá különböző alkatrészek, szerelvények, acélszerkezetek védelmére, igen korrozív körülmények között. Alkalmazható hosszú szállítás, vagy raktározás alatti védelemre szélsőségesen korrozív környezetben. Könnyű felhasználhatósága révén kisebb javításokra, hobby célokra is alkalmas.
Alkalmazás:
A kezelendő felület legyen száraz, zsír-, olaj- és pormentes, rozsdamentes. Amennyire lehetséges a laza rozsdát is el kell távolítani. A szobahőmérsékleten lévő szóró flakont (+15-25ºC) használat előtt alaposan fel kell rázni. A golyó fellazulása után még 2 percig folytatni kell a rázást, hogy alaposan elkeveredjen az anyag. Kb. 20-30 cm távolságról kereszt irányban kell szórni az anyagot a kezelendő felületre. Azokon a területeken, ahol a mechanikai hatásokkal szemben vastagabb réteg elérése a cél többszöri fújás szükséges. Újabb réteg felvitele előtt hagyni kell megszáradni az anyagot. A szórófej elzáródásának elkerülése érdekében használat után a fejjel lefelé fordított flakonból ki kell fújni egy kis hajtógázt. Ezt a műveletet 1-2 mp-ig kell folytatni. A felesleges, kifröccsent anyag eltávolítható lakkbenzinnel átitatott ronggyal a száradás előtt. Száradás után csak mechanikusan távolítható el.
A felbontott anyagot a lehető leghamarabb fel kell dolgozni.
Az anyag dobozát óvni kell a közvetlen napsütéstől, hőtől.
Műszaki adatok:
Forma:
|
aeroszol
|
Szín:
|
barna
|
Szag:
|
oldószeres
|
|
Bázis:
|
viasz
|
|
Film típusa:
|
kemény, viaszos
|
|
Sűrűség (20°C):
|
750 kg/m3
|
|
Viszkozitás (23°C):
|
800 mPa s
|
|
Lobbanás pont:
|
-20 oC
|
|
Hajtógáz:
|
propán/bután
|
|
Ajánlott nedves rétegvastagság:
|
1100 µm
|
|
Ajánlott száraz rétegvastagság:
|
300-500 μm
|
|
Szárazanyag tartalom:
|
25-30 tömeg%
|
|
Száradási idő:
|
6-12 óra
|
|
Hidegstabilitás:
|
-20 ºC
|
|
Hőállóság:
|
>130ºC
|
|
Eltávolíthatóság:
|
lakkbenzin
|
|
Kiadósság:
|
1-1,5 m2 / spray
|
|
Sósköd teszt:
|
1500 óra, 300 μm száraz film
|
|
Átfesthetőség:
|
nem festhető
|
|
Eltarthatóság:
|
24 hónap, bontatlan eredeti csomagolásban
|
|
Tárolás, felhasználás:
|
száraz, hűvös helyen, +15 oC és +25 oC között
|
|
Kiszerelés:
|
500 ml spray
|
|
Veszélyt jelző piktogramok:
|
GHS02, GHS07, GHS09
|
|
Technikai adatlap PDF